_____________________




Упознајте нас

Родитељи, добродошли...

Ђачки кутак

РТС - Моја школа





Пројекат




Age is just a number


ВРШЊАЧКИ ТИМ


ЕКО ШКОЛА


ПРАТИТЕ НАС И НА...


СЛУШАЈТЕ И ГЛЕДАЈТЕ НАС


_________________






Албрехт Дирер и 6-1 у Конаку

Датум: 09. Oktobar 2015 15:25 Категорија: догађања

У едукативној радионици „Име и опис ти знам, а лик и облик ја ћу да ти дам“, која је одржана је у Конаку кнегиње Љубице 6. октобра, учествовала је група ученика шестог разреда наше школе са својом разредном и библиотекарком. Радионицу су водиле Данијела Ванушић и Драгана Латинчић, кустоскиње Музеја града Београда. 


    

Радионица је, као својеврсна припрема за обилазак тематске изложбе „Албрехт Дирер и његови савременици“, изведена испред горње диванхане и у самој диванхани Конака.  Данијела је најпре ученицима укратко представила биографију ренесансног уметника Дирера с акцентом на томе како је настала његова гравира „Носорог“, која га је прославила и која и данас плени пажњу поклоника уметности. Било је занимљиво чути да Дирер никада није видео носорога и да је његов цртеж урадио на основу описа животиње. Инспирисани тим податком ученици су добили задатак да и сами прођу искуство цртања необичне и непознате животиње – панголина, на основу описа који су добили. У другом делу радионице, уз инструкције и подршку водитељке, ученици су израђивали гравире преносећи своје цртеже на плоче за линорез и резбарећи их. Прављење отиска у различитим бојама био је најузбудљивији корак у радионици, после којег је у диванхани постављена изложба оригиналних ученичких приказа необичне егзотичне животиње. 
На самом крају посете Конаку ученици су обишли изложбу
„Албрехт Дирер и његови савременици“ у Сали под сводовима. Кроз изложбу их је стрпљиво и вешто провела љубазна кустоскиња Невена.
Наша посета Музеју трајала је пуна три сата, али све то време ученици били веома заинтересовани, мотивисани и активни. Овај излет у културу потврђује да сарадња школе и Дечјег клуба Музеја града Београда има важне васпитне и образовне циљеве и да је најсигурнији пут за подстицање, развијање и неговање културних навика и потреба ученика.