_____________________




Упознајте нас

Родитељи, добродошли...

Ђачки кутак

РТС - Моја школа





Пројекат




Age is just a number


ВРШЊАЧКИ ТИМ


ЕКО ШКОЛА


ПРАТИТЕ НАС И НА...


СЛУШАЈТЕ И ГЛЕДАЈТЕ НАС


_________________






Математика - интердисциплинарно о пирамиди

Датум: 26. Decembar 2016 22:23 Категорија: догађања

 
У четвртак 22.12.2016.одржан је огледни час на тему ПИРАМИДА који су реализовали ученици 8-5.
Час је реализован у виду интердисциплинарног приступа кроз који су повезали знања стечена на часовима физике, географије, историје, техничког образовања, ликовне културе, математике као и на часовима одељењског старешине. 
 
  

  

Наставници су били ментори а главну улогу имали су ученици. У кабинету математике била је постављена изложба ликовних радова на тему - пирамида.На почетку часа Тамара Кључик нас је увела у тему и објаснила значење речи - пирамида. Затим нас је Маја Данковић вратила неколико хиљада година уназад причајући нам о древним пирамидама а Вукашин Ивковић испричао о бројним занимљивостима везаним за пирамиду. Да ли сте знали да је планина Ртањ у облику пирамиде? Да је Бермудски троугао такође у облику пирамиде? Милицу Марковић привлачи архитектура па нас је она задивила приказом бројних модерних грађевина у облику пирамиде.Пирамиду исхране објаснио је Небојша Корица. Катарина Лукић нам је показала да поред пирамиде исхране постоје пирамиде људских потреба, пирамиде знања и пирамида мотивације.Сара Стојановић истраживала је где се све у свету који нас окружује може наћи пирамида, па смо тако видели да је она инспирација модним дизајнерима али и да су многи предмети за кућну употребу у облику пирамиде. Пирамиду као геометријско тело детаљно су нам објаснили Николина Милосављевић и Ана Мићић (тространу пирамиду), Сања Арсић (четворострану пирамиду), Анђела Александрић (шестострану пирамиду). Јован Михајловић извео је два експеримента. Први, у којем нам је показао да у коцку ивице једног дециметра може да сипа литар воде, и други, у којем нас је уверио да је запремина пирамиде три пута мања од запремине призме. У извођењу експеримента му је помагао Огњен Росић. Одлично је повезао знања која је добио на часовима физике и уједно се осврнуо  на мерне јединице. Моделе које је користио, израдио је са наставником техничког образовања као и слику у виду танграма коју су ученици и гости требали да сложе. Уследио је резиме -Шта смо све поновили на овом часу. Презентацију су припремили Урош Ивковић и Марко Тодић и тиме нам показали како се треба  припремати за завршни испит.
У завршном делу часа ученици су решавањем задатака из математике повезујући слова испред тачних одговора послали поруку :ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ.
 
Image may contain: plant, table and indoor  Image may contain: 1 person, indoor